Koorts op dag 17

5 mei 2022 - Estella, Spanje

Na een slapeloze nacht vertrokken in de ijskoude noorderwind richting Puente de la Reina.

Landschap is zwaar heuvelachtig  met toch nog klims tot +/- 600 m. In Puente de la Reina bezoek aan 12de eeuwse kerk, heel mooi stadje.

Na mijn stop terug op weg maar mijn benen zijn net van rubber. Krijg het niet warm op de fiets , ben koortsig. Heb sinusontsteking en zit continu te hoesten.

In eerstvolgende dorp, Estella, besluit ik te stoppen en hotel te zoeken voor 2 nachten. Ga nu enkele dagen rusten en mijn fietsroute onderbreken tot einde juni. Waarschijnlijk herneem ik dan mijn route, maar dan in omgekeerde richting (vertrek vanuit Altea )

Dagafstand : 40Km

Totaal afstand : 1620 Km

1. Lieve Van Dun:
    5 mei 2022
    In Estella hebben we ook overnacht bij een hele vriendelijke man, vlakbij het gepensioneerdenlokaal 😉.
    Je moet eerst terug goed fit zijn hoor. Wat nu volgt is zeer pittig en er komt nog eens een klim een stukje na Leon , die nog zwaarder is dan deze die je gisteren gedaan hebt ….
    Verzorg je goed en hopelijk maak je deze tocht verder af later !
    Was fijn om te volgen , groetjes, Lieve
  2. Johan Goedgezelschap:
    5 mei 2022
    Dank je Lieve ! Nu eerst rusten en tijd nemen om mijn blessures te laten genezen. Plan mijn fiets tour te hervatten einde juni. Weliswaar in omgekeerde richting, met vertrek vanuit Altea - Spanje. Groetjes !